BLOG | Online obuke u Code-u
Mob. +381 65 2096 852 Mob. +381 65 2096 682 Tel. +381 11 201 55 00
< Nazad
25.05.2020

Online obuke u Code-u

U prethodnom blogu smo nabrojali neke od razloga zbog kojih eLearning postaje sve popularniji izbor za pohađanje nastave na planetarnom nivou i istakli značajne uštede u vremenu i novcu, dostupnost kurseva u manjim sredinama koje nisu univerzitetski i edukativni centri, i prednosti za kompanije i zaposlene koji teže profesionalnom usavršavanju ili promeni karijere.

 

Mi u Code-u smo uložili veliki trud da svojim polaznicima učinimo dostupnim sve benefite savremenog eLearninga i da se postaramo da tokom savladavanja gradiva na obukama iz QA software testinga, JavaScripta i Python-a imaju na raspolaganju činioce potrebne za sticanje ovog prestižnog znanja, u skladu sa kriterijumima koje navodimo u dva bloga posvećena online školovanju.

 

Posebno smo naveli faktore koji proizlaze iz specifičnosti pohađanja nastave od kuće ili nekog drugog odabranog prostora, a to su pozitivan uticaj na interakciju između polaznika i predavača, mogućnost praćenja nastave sopstvenim tempom, kao i daleko manje distrakcija tokom usvajanja znanja. Sada ćemo navesti još benefita koje možeš da dobiješ pohađanjem obuke online.

 

 

1. Komfor rada od kuće

 

Pored već navedenih razloga, ukupan komfor rada od kuće je veći. Kafa, pauza, temperatura radnog ambijenta i osvetljenje, večno pitanje: za ili protiv promaje, sada su u domenu tvojih nadležnosti. Hteli to da priznamo ili ne, svi smo mi u nekoj meri bića koja vole udobnost!

 

 

2. Snimljena predavanja

 

Tačno je da bez muke nema nauke, ali pojedine pogodnosti nam pomažu da napredujemo i usavršavamo se. Studenti nauče više na online nastavi iz jednostavnog razloga što mogu da prilagode tempo predavanja i vežbi svom ritmu, premotavanjem i ponovnim preslušavanjem gradiva kada god oni to požele. Ritam više nije prilagođen zamišljenom “prosečnom” studentu, kojem ostali treba da se adaptiraju.

 

Fleksibilnost omogućena napretkom informatičke tehnologije stavlja polaznike u situaciju da planiraju vreme za učenje na osnovu ostalih obaveza, a ne obrnuto, ukoliko za to postoji potreba zbog posla, porodice, iz zdravstvenih razloga itd. Multimedijalni sadržaji i predavanja su dostupni kada to studentima odgovara, a ne samo u zakazanom terminu predavanja. Code je ispratio ovaj imperativ modernog obrazovanja i naši polaznici će predavanja moći da preslušavaju kada i koliko puta je njima to potrebno.

 

 

3. Informatičko usavršavanje

 

Nivo informatičke pismenosti i kulture se pomera ka višem nivou tokom online studija. Praktikovanjem različitih alata pri učenju, vežbanju, istraživanju, komuniciranju, slanju i primanju pošte sa različitim formatima, polaznici e-obuka usput podižu nivo znanja i posledično se osećaju prijatnije tokom izvršavanja zadataka, specifičnih za naše informatičko doba.

 

 

4. Manja šansa za prekid edukacije

 

Takođe, značajna prednost dobijena uvođenjem online studija tiče se broja ljudi koji edukaciju završe do kraja. Pokazalo se da su šanse za napuštanje studija daleko manje nego kod tradicionalnih studija. Prethodno navedene pogodnosti rezultovale su pozitivnim uticajem na nivo obrazovanja društva u celini i zbog toga ovaj vid usavršavanja dobija sve veću podršku u modernim društvima.

Research Institute of America je u svom komparativnom istraživanju eLearning-a i standardnih kurseva došao do zaključka da veći procenat studenata napušta kurseve ako se oni održavaju tradicionalnom face to face nastavom, nego kada se nastava izvodi online. Takođe, pozitivna korelacija je pronađena između rasta učešća multimedijalnih sadržaja i broja studenata koji će kurs odslušati do kraja i položiti ga.

 

 

5. Olakšana interakcija

 

Istinski važan aspekt danas toliko aktuelnih “multimedijalnosti i interaktivnosti” ogleda se kroz česte procene znanja. Mogućnost predavača da u kratkim vremenskim intervalima redovno dostavlja testove i uz pomoć naprednog alata lako i brzo dobija izveštaje o nivou znanja svakog polaznika u različitim fazama kursa, povećala je sa jedne strane nivo uključenosti i angažovanosti studenata, a sa druge kvalitet rada osoba zaduženih da znanje prenesu.

 

Metodologija u izvođenju nastave koju je prvo primenio Harvard, a danas to rade mnoge institucije, podrazumeva korišćenje čestih, kratkih testova čime se upola smanjuje broj studenata koji tokom kursa prave zaostatak za gradivom, dok raste broj onih koji redovno vode beleške, kao i procenat slušalaca koji uspešno dostižu nivo znanja neophodan da završe studije. Iz tih razloga, predavači u Code-u su uvek tu da odgovore na pitanja svojih studenata, podstaknu diskusije i pruže konsultacije vezane, kako za gradivo, tako i za dodatno usmeravanje i specijalizovanje znanja.

 

 

6. Očuvanje životne sredine 😊

 

Na kraju, treba navesti i to da se pohađanjem i organizacijom online studija čuva i naša životna sredina. Edukovanje elektronskim putem podrazumeva prosečno smanjenje potrošnje energije do 90%, i oko 85% manje emisije CO2, tako da e-studenti čine svesnu (ili nesvesnu) ekološki osvešćenu odluku kojom čuvaju planetu Zemlju.

 

Iz svega navedenog možemo videti da se zajedno sa velikim tehnološkim i društvenim promenama na globalnom nivou unapređuje i način sticanja i davanja znanja. U korak sa ovim promenama ide i Code koji svojim polaznicima nudi sledeće online obuke, po metodologiji uvaženih obrazovnih institucija:

Savremena didaktika i nastavna sredstva su tu, sve što je još potrebno jesu tvoja iskrena želja i trud.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *